The Hunger

Daca iti place articolul de mai jos, te poti abona gratuit la newsletter-ul TheHunger, folosind formularul din dreapta. Vei primi doua email-uri pe luna, iar in fiecare vei gasi 3-4 astfel de articole.

Spor la citit! :)
***
10 trăsături ale oamenilor convingători
Puterea de persuasiune nu este ceva ce se obţine prin încercări forţate, ci uneori chiar fără a încerca deloc. Care sunt trăsăturile comune ale oamenilor care sunt convingători în mod natural?
Nu vorbesc mult. Ei merg pe principiul less is more şi impresionează prin calitate, nu prin cantitatea vorbelor lor. Un discurs prea lung poate da o senzaţie de nesiguranţă.
Au încredere în sine. Oamenii care se află de obicei în control sau la putere dau dovadă de stăpânire de sine, arătând că sunt demni de a fi urmaţi, deoarece ceilalţi se bazează pe ei.
Sunt buni ascultători şi au răbdare. Persoanele sunt câştigate atunci când sunt ascultate şi înţelese mai bine, iar răbdarea din partea celuilalt îi lasă pe interlocutori să se simtă cât mai confortabil.
Sunt autentici şi echilibraţi. Ei nu joacă un rol şi nu încearcă să pară altcineva. Oscar Wilde a spus “Be yourself, everyone else is already taken”. Autenticitatea este simplă formă de persuasiune.
Dau dovadă de integritate. Încrederea în cineva este determinată de integritatea persoanei respective: etica, principiile şi valorile cuiva sunt cele care ne fac să ne hotărâm în privinţa sa.
Îşi folosesc empatia. Pentru a ne putea pune în locul altcuiva şi a înţelege care sunt nevoile sale, avem nevoie de empatie şi de înţelegerea celorlalţi.
Skill-uri de leadership. Oamenii convingători au capacitatea de a-i face pe ceilalţi să se simtă speciali, în timp ce îţi folosesc şarmul şi manierele, înţelegând fiecare persoană în parte.
Expertiză şi cunoştinţe. Pentru acestea ne bazăm pe experienţa fiecăruia, pe fapte, date concrete, modul în care ideile au funcţionat în trecut, chiar şi poveşti şi anecdote.
Specificitatea pentru targetul lor îi face să îşi cunoască ascultătorii, în vreme ce specificitatea pentru subiectele abordate inspiră experienţă. Prea multe opţiuni îi fac pe ceilalţi confuzi.
Vorbesc benevol, fără să pară că vor să obţină ceva de la ceilalţi prin ceea ce prezintă. Acest lucru îmbină şi integritatea şi autenticitatea acelei persoane.
Vreau sa ma abonez
prenume
nume
email
Nici noua nu ne place spam-ul, deci nu-ti face probleme, nu vom da mai departe aceste date!
Spune si altora
Alte articole interesante
De ce merita sa fii punctual Complexele de inferioritate ale lui Adler De ce amanam lucruri Freudian slip Spotlight Effect
The Hunger este un newsletter de dezvoltare personala si profesionala.
Pentru oamenii care stiu ce inseamna foamea de informatie si de a fi mai bun in fiecare zi. :)

Fiindca si noi, ca si tine, suntem oameni ocupati si nu avem timp de pierdut, facem tot posibilul sa il pastram condensat, digerabil, foarte aplicat (fara prea mult motivational si retete minune americane) si ancorat in realitate.

In fiecare numar vei gasi tratate urmatoarele teme:
1. Productivity
- time management
- goal setting
- getting things done
- procrastination
2. Mindshaping and Influencing
- persuasion
- communication
- NLP
- body-language
3. Applied Psychology
(what makes people tick, and why)
4. Recomandari de carti si alte
articole, pentru aprofundare